Åh väntar ni på träningstiderna för Karin?

De kommer snart!! Älskar att det är sådant sug på lektionerna!!! Kakan is the best!!!!
 
Snart väntas date a la stallkompisar!!!! wuupwuup
 
Idag har Sunny och Calle fått en ny storlek på deras hage! Båda två blev så glada att de joggade runt med näsan i backen och åt det lilla lilla gräset som fanns! Fia och Jinni var extremt exalterade att de närmat sig dem med några meter, och stod och ropade hej! Älskade hästar!  
De fyra kompisarna!!
Bellan bus var på hoppträning igår och instagrammade en bild där det såg ut som att hon och Rally-Räkan hoppat hus!!!! Enligt rapport från Bello själv så hade de ej gett sig på de höjderna än, men snart så. Bellan bus har även fått köp mani på hästar! Hennes senaste tillskott, eller fadderbarn som hon väljer att kalla det är Blomman (jag har döpt henne!!) ett sto, stam kommer jag inte ihåg nu. Men här är hon den fina lilla Blomman!
 
Ser ut som en mini version av Santa-pluring
Bello har ju förutom Rally-räkan även Vince-the-Prince, eller Valle-valack som Bellos man Hästpojken kallar honom.
 

 
Igår var jag på grupprehab! Så fort jag kommer in på det stället får jag akut gäspningsanfall. Gäspar ungefär i 15minuter, varje gång. Helt sjukt. Träningen gick bra, men gud vad jag längtar tills detta är över!!!!
 
Puss och kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0