Finaste bebisen

skulle blivit mellan Sunny och Conny! Tänk er en högbent skäck med sunnys söta huvud! Vill ha!!! Jag och Olli försökte klura ut hur det skulle kunna bli möjligt. Men eftersom Conny saknar kulor och sunny passerat 22, så är nog möjligheterna minimala. Men drömma får man!!!!
 
Idag väcktes jag av den fenomenalt bra nyheten att Ryan börjar flyga igen från Växjö! Lycka! Jag blev så glad att glädjetårar rann ner för mina kinder (kan vara för att jag är smått överarbetad och blev väckt mitt i natten för att stålmannen hittade en fästing på sten) Men vad bra! Nu vill jag inte ha hem Santis längre för nu finns hon inom
räckhåll. Alla undrar om jag inte saknar min häst, jag saknar henne så mycket varje dag, men jag har aldrig känt mig så onervös någon gång som jag gör nu, sedan jag blev ägare till henne. Man oroar sig varje dag när hon är hemma, om hon gör gymnastikhopp i hagen, har lagom med kläder på sig, om hon har ätit om det ena om det andra. Ja ni vet. Nu kan jag bara tänka att det är Karins bekymmer :) hahaha! Men visst räknar ner dagarna tills hon är hemma. Då ska jag ha ett mobilt kontor som jag kan rulla ut i hagen när hon är där så att jag alltid kan ha koll på henne!!!
 
Imorgon är det stallmys på restaurang! Ska bli trevligt!!!! På torsdag är det Bo Jenå träning på Risinge!!!
 
Det här är Herr Kavata, den ädla springaren mot Super-Molle. De ingår i Team Risingens OS-lag och i dressyrelitens lag. Kavat har typ världens ballaste pannband på sig!!!!
Go Go RYAN!!!!
 
Sunny hade lite morgonrullning, när jag släppte ut henne. Otrolig smidig är hon! Rullade från sida till sida i snabb hastighet!
Morogntröttis nummer 1, Calle
Morogntröttis 2, Rita!
 
PUSS PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0