Happy friday

Åh vart tog denna veckan vägen? Det kan man undra! En sportig vecka kan jag sammanfatta det som, med en blixtvisit i huvudstaden.
Nästa gång jag åker till vår vackra huvudstad så ska jag stanna och besöka Babilona som jobbar hos Tinne. Babbi är min fiiina fiiina kompis! Som är jätteduktig på dressyr! Hon har haft Solos Carex som sin läromästare och nu har hon en häst för I 2. Duktiga du!!!
 
Till helgen väntas hopptävling för många av Risinges stjärnryttare i Lamhult! Jag och Lill-Frida ska dit och agera hejarklack! Sen ska vi ta ett besök på Svenssons möbler, för vi älskar den butiken! Myspys!
På söndag får jag sedan gediget besök, Kakan och Henny är på besök i Sverige och på vägen hem stannar de en sväng hos mig. Jag har redan bäddat kungligt! På onsdag flyger Karin sedan hit igen, Globetrotter!
 
Idag ska jag och frisören ses och vi ska bada Sunshine! Sunshine är finast när hon är vit och ren!
 
Jag och Bells var med och sprang vinruset i onsdags. Jag skulle bara gå runt och Bells skulle bli mina ben! Men tyvärr väckte tävlingslusten i mig så jag och Bello dundrade igenom banan på 21,30! Jag har inte ont i knäet, bara resten av kroppen! hahahah!
 
 

fått en ny tavla :) Love it!
 
På promenad, liten och stor
springisarna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0