Nya mål!

Har bestämt mig för att bli elitgymnast! Eller bli bra i mitt knä. Så nu kör jag stenhårt tre gånger i veckan på gymmet. Denna veckan ska jag klara 80kg benpress på det söndriga benet, nästa vecka 90kg och veckan efter 100kg. Sen tycker jag att jag är frisk! Haderajjan!
 
Igår lekte jag att jag red Grand Prix på Sunshine. Jags skrittade och skrittade och skrittade och gjorde diverse konster. Min häst är väldigt duktig på att rygga!!!!
Det är så kul att rida igen! nu vill jag bara åka ner och rida på min andra donna. men vi får se när det blir av!
 
Idag ska jag till Bellos stall och titta på när hon och Rallyräkan hopptränar för Mats!
Bellan och rally-räkan rider tävlingsdressyr på lördag! Jag håller alla tummar och tår. Rally-Räkan är så fin just nu!!!
 
Dressyrträning för Karin är
fredag 30maj fr 15,00
lördag 31 maj, 8,00-13,00.
Glöm inte att anmäla er :)
 
Puss och kram skumbanan!
I love my pooooony!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0