Succé för Mina kära ryttarkollegor

Vilken underbar helg och vilka fantastiska resultat Team Risinge med omnejd denna helg stod för!!
En del av dressyreliten, dvs jag, Bells och Stino, startade tidigt i lördagsmorse med att polera Rally-Räkan till fabulös dressyrhäst. Flickor häst och hund packades sedan in i bil och släp och begav sig mot Lammhults lokala dressyrtävling, på plats hann vi precis parkera bilen då jag såg vår eminenta ryttarkollegor Ida på Kung-Tell ha problem med manen! Två minuter innan start!
Ida hade ridit runt så fort så fort på framridningen att flätorna hade rullat upp sig i vinddraget! Jag gjorde en insats och 15 sekunder innan Ida red in på banan satt knopparna på plats! Ida red för kung och fosterland och tog hem andra placeringen! Jubel och lycka! Strax efteråt var det Bello och Cammies tur I samma klass! Med bravur styrde Bello runt Cammie! Strax efteråt var det dags för LA och Ida och Tell gjorde dunder succé och knep även här andra placering! Första klassen tog Alice och Kenzo andra placering så var en bra lördag för oss alla!
Grattis!
 
Finaste Cammie-love 
Ida och Kung-Tell med knopparna på plats. 
 
Idag medan jag, den något äldre tanten och Bello satt i bion och följde dressyr SM så var våra kollegor ute och fightades på dressyr och hoppbanorna! 
 
Succén stod vårt stjärnskott Alice med Pytte för!!!! På dryga 63% knep de den blågula rosetten i LA P:1!!!och andra placeringen i samma klass tog Ellen med Hermelin! VÅGEN! 
Alice brallis var nöjd med sin fina ponny, Pytte själv sa att han var super nöjd med dagens prestation och kände sig full av ponnypower!
The winners!
 
på tävling i Älmhult fanns ekipage från  Team Risinges kommande OS-lag i hoppning!
Elin med Carla, Olli med Finnen och Molle med Kavat! Samtliga gjorde dunder resultat!
Den söta lilla grå och Elin!
 
här kommer även en hälsning från prinsessan i Holland som fått vara inne några dagar då det öser ner och Holland snart inte går att hitta utan cyklop!
 Tränar kakan skämmer bort min vackra häst, och fick pälsvård innan kakan tog söndag!
Kamma kamma liiiiiiiiiten häst!
 
Bra jobbat alla ryttarkollegor!Nu tar vi söndag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0