Äntligen måndag

Förra veckan var det extremt långa dagar på kontoret. Känns som att kommande vecka nu kan jag jobba lite mindre. Har dock varit väldigt kul och ett bra underlag har tagits fram, så jag är mycket nöjd, men ganska sliten :)
Så här trött är man klockan 02,00 på kontoret :) hahaha!
Sten har varit med på kontoret under kvällstid då jag inte haft tid att få besök av Mr spöket som kommer och hälsar på när jag sitter här själv. Då skönt med en sovande, snarkande vakthund. Inget komtorssspöke har träffats på, mer än att han tänder och släcker på ena toaletten, men där kan han ju få vara. Bara han inte fibblar mer med mitt skrivbord!
 
På lördag vankas Risinges Pay and Jump! Vi är ett tiotal anmälda! Jag är skitnervös! Var på hoppträning med Bellan och Elin i torsdags och känner mig väldigt osäker efter den hoppträningen, så måste nog backa några steg. Hoppas ha super Ann vid min sida på onsdags hoppningen!!!
The jumping gang!!!!
Vi måste gratuelera Carla och Elin som igår på sin sista starta för året var nollade :) Stort grattis!!!!!
 
Igår red jag sent, FAB Alex och Iggy kom och snackade lite innan det var dags att gå ner till ridhuset och berättade då att hon och Marley träffat ett spöke i skogen. FAB Alex fick följa mig ner till ridhuset, sen satt jag där och var vettskrämd, det hjälpte inte heller att Santa var svinskum och hela tiden sneglade bakåt och skyggade. Har jag tagit med kontorsspöket till stallet?
 
Nu ska jag boka en resa!
Haderajjan!
Den finaste av dom alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0