Pay and Jump

Igår hade vi tävlingsmöte. Tycker att vi är en mycket sammansatt välkoordinerad grupp! Alla tog på sig lite olika saker. Jag och Bellan ska vara på framridningen! Kan bli lite kaosartat men vi ska göra vårt bästa! Banskissen var inte klar. Jag hade önskning på en bana med bara vänstersvängar, Fia-Frida tyckte att det var en toppenidé också. Jag tom ritade upp en skiss! Dock suddades den ut lika snabbt!!
 
Sunshine hade tydligen lite rodeo med Calle-Frida vid insläpp idag, det tyckte jag var kul. Hon hade visat upp alla konster hon kunde till Fridas glädje. När den gamla tanten dansar tango så är det oftast kul. Utom när man landar i diket! Red båda damerna igår en sväng i skogen. Tyvärr spökar det överallt just nu, så när jag var på väg mot långa sandrundan och skulle rida på den smala vägen där det blir ganska mörkt, hörde jag svagt svagt viskande vissling. Jag blev skiträdd och styrde Santalanta snabbt hemåt. Sen red jag Sunnibunni, då tyckte jag att jag såg svepande rörelser i skogen. Då ringde jag FAB Alex, eftersom det är hon som skrämt upp mig med alla spökhistorier och otäcka spökbilder.
 
Idag sitter jag och surar för jag har ont i mitt knä :( så ska inte rida två stycken mer denna veckan. Såååå trist!!! Kan det bli bra snart!!!!
 
Puss och hej från BB! (Bitter-Bemme)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0