AAAAAJ!

Igår åkte Santa på en rejäl lavett på halsen. Jag red upp för nära på en annan häst och inom millisekunden satt en spark rätt på Santas hals. Ont fick stackaren :( Jag och Hanna agerade sjukstuga och plåstrade om den stackars lilla hästen. I morse var hon mycket bättre och verkade inte så hemskt berörd av skadan. Själv ville jag ta med henne hem och bädda ner henne i min säng och ge henne småkakor, men Stålmannen satte stopp för detta :(
Ska ut senare ikväll o se hur hon mår.
 
AJ!
Påklädd!!
 
Sunshine fick idag ta Santas dressyrtillfälle men utan tränare, hon skötte sig mycket bra och jag ska börja rida henne mer nu. Även om det blir nattetid. Gör en övning som Karin gick igenom med mig sist. En övning där man ska stretcha de från utsida "tåspets" och hela vägen ut till öron spetsen. Är jättebra lösgörande och de blir väldigt fina efter det. Proceduren handlar bara om att ställa igenom de i vardera sida, men de måste bära sig rakt upp hela tiden och inte bara böja halsen, så man får ta lite i taget.
 
 
 
Här kommer hoppbilden på Marley-sweetis och Casco high jumper!!!
Jump jump jump
Här är Bellans lilla ögonsten Vince-the-Prince. Han ligger och vilar i sin jättebox. Han är så söt. Nästa år ser vi honom på Flyinge ;)
 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0