Grattis Bellan!

Idag fyller världens bästa kompis år! Grattis Grattis Grattis! På lördag kväll ska vi fira detta! Massor med champagne och presenter!
 
Cube och Bellan!!!!!
 
Det har varit en lång period inne i ridhuset nu. Älgjakten pågår fortfarande? Någon som vet?
I lördags var det verkligen gruppdressyr. Jag, Lill-Frida, Marley, grannen, Fia-Frida och Hanna var samtidigt i ridhus denna lördag förmiddag. Hästarna skötte sig utmärkt och det var verkligen kul att träna tillsammans. Hoppas det blir så snart igen! På torsdag landar tränar Karin och träningarna drar igång på fredag. Först ut är Lill-Frida, jag har lovat Lill-Frida att komma på ett annat smeknamn, men det är så svårt. Lill-Frida kommer alltid vara Lill-Frida för mig! Lill-Frida (fniss) ska rida prinsessan Santa idag. Santa kändes något stel i nacken igår, inte jätte stel men lite grann. Jag masserade allt jag kunde och hoppas att det släppte en del.
 
 
På Hööks finns nu detta FAB pannbandet! Uppmanar alla att köpa någon av deras rosa bandet produkter. Det fanns rosa grimmor, pannband och ridhandskar!!!!! Jag tror jag ska köpa grimmorna också, och handskarna. Fniss!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0