I´m swetting like a pig!

Dagens dressyr träning var svin jobbig! Jag har aldrig varit så trött i hela mitt liv!!! Jag var nästan tvungen att be om paus! Vågade dock inte då nya fröken är sträng! Haha! Nej Maria är världens gulligast och riktigt bra tränare. Jag och Santa bet ihop (bokstavligt talat) och utförde diverse dressyrkonst. Fröken Santa var riktigt duktig.
 
Fröken Santa har vilat sedan i söndags, det märktes något igår kväll när hon och sten hade lite gymnastik i ridhuset. Hon var pigg, ganska pigg men hade i alla fall alla ben i marken, dock inte samtidigt.
Sten gjorde tappra försök att försöka få henne på fall men Santa tittade på han som om han var knäpp. Är skönt att ha Sten när man är själv i stallet på kvällen, han tar sitt arbete som vakthund på allvar och morrar åt både grässtrån, löv och andra naturliga ting. Ser han något som är riktigt läskigt ställer han sig bakom mig och låtsas som ingenting.
 
Oh imorgon breeders! Taggad till max. Blir ottaridning för att hinna innan färden mot skåneland. Jag och Bello har även tömt våra spargrisar så att vi kan vara med och buda på hästauktionen! Ja har 32 kr och Bello 59kr. Då något kanske vi kan få!
Puss och hej!
 
 
Vakthunden!
Att man aldrig tröttnar på denna syn!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0