It´s jumpnight!

Håll i hatten! Idag ska hoppkonst briljeras i ridhuset! Startande är Elin-pelin, tävlingsryttarinna, Marley tävlingsryttarinna, FAB Alex, tävlingsryttarinna and me, high jumping Queen! Santa är laddad! Hon har hopp-pjuxen på och skulle hålla igång ute idag så hon är vändbar o snabb vid start! Vi har inte hoppat på ungefär ett, två år, men vad gör det, dressyr-kakan (som skickat fyllesms, muhahahahaha) har hoppat henne några gånger under Hollandsvistelsen så jag känner att vi har en bra chans. Vi måste verkligen träna nu inför kommande hopptävling! Funderar på om jag kan hoppa i min dressyrsadel, gillar inte hoppsadeln. Tänkte om jag kortar läderna jättemycket, så borde det gå! Hoppas detta kommer filmas!!!
 
Igår var jag tidig i stallet. Sunny-bunny-playboy-hunny och jag körde skogssafari! Sedan lindans med Santis. Grät nästan en liten skvätt nr jag såg min vackra häst trava med mjuka lätta steg framför mig. Cocapten Sten var med, men han var mer intresserad utav att leka med sitt nya reflexband än att koncentrera sig på lindansen. Pojkar!!!
 
Puss och hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0