Jump jump jump

Oh lalala! Igår var det bara att snöra på sig hoppstövlarna och ta hinderparken med storm. Det var jag på super-duper-high-jumping-Santa och Elin-pelin på Carla-big-jumping-queen! Coach var Ann-pann-banbyggar-carzy-jumper! Allt gick bra och jag fick bra tips! Till slut kände jag mig som en äkta hoppryttare och sket i vad allt med dressyr innebar och svängde runt den något chockerande hästen och anföll nästan hinderna!!!ann och Elin jublade!!!!
 Ann var så gullig och filmade, men eftersom jag rider såååå fort så har man svårt att se hur högt hindret egentligen är!!! Nu är jag också anmäld till en hoppkurs! Allt för att vinna på hopptävlingen!! Dock insåg jag att vi har ett problem. Santa och jag kommer runt banan utan problem, men vi väljer att riva varannat hinder för att det blir lite mer show då. Så Marley-love har lovat att bara jag och Santa tar oss i mål så får vi en rosett! high five!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

yeeeeeiy!!!! Heja heja heja!!!!

2014-10-27 @ 21:29:01
URL: http://smalandhorsestory.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0