Jump jump jump

Ja efter gårdagens hoppning kan vi lätt konstatera att jag och Santa inte tillhör de mest begåvade hopparna. Santa hoppar snällt utan konstigheter, men jag har så svårt att veta när själva hoppet kommer. Men vi ska öva till nästa vecka! Ska öva på att galoppera över bommar s att jag kan se avståndet lite bättre! Igår körde jag travtekniken och lät Santa bestämma allt. Santa blev väldigt glad att hon fick hoppa och drog en spektakulär bockserie. När Santa bockar, känns det ungefär som när en kanin springer.
Stålmannen höll på att skratta ihjäl sig när jag stolt visade mina hoppfilmer som mor-tuta snällt filmat under passet. Upp till bevis!! Snart så ska stålmannen själv visa hur hoppning går till :)
Tack för all hjälp Marley, Hanna, Elin, Alex, Mor-tuta och Emelie.
Marley, Elin och Alex är redo för VM. Avis!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0