Night rider!

Näääär man jobbar låånga dagar får man riiida sent. Men inte till den något äldre hästen bekymmer. Jag, Sunni och Sten utövade nattdressyr. Sten sprang och gjorde mer konster än Sunshine. Sunshine tyckte att han var skum och undrade om alla hästar verkligen var hemma hos honom. Sten tyckte att Sunshine var lat och sprang för sakta. Jag var nöjd med dom båda. När jag kom hem hade Stålmannen lagat mat och det var tur för jag var så hungrig att jag höll på att svimma. När man börjar se suddigt då har man ätit för lite, eller fått damm i ögonen (sten sprang ju väldigt fort) Gott var det!
 
 
Karin var på g igår och red samtidigt som mig fast 100 mil bort. Längtar tills jag ska åka dit igen!
Här en bild på hennes 5 åring "Goofy" han mäter nu 177 cm. Han är världens snällaste häst.
 
 
Min rosa pannbandet kampanj fortsätter!!! Nu är vi tre som har! Jag, Mortuta och Carro!!! Köp ett och skicka en bild till mig så lägger jag upp er här!!!
 
Igår var en tidigt morgon i stallet, passar Brillen till Hanna som är p äventyr i Stockholm. Så städade och gjorde matlådor till våra barn tidigt imorse så att jag bara behöver rida ikväll. Ikväll står hoppning på schemat! Gah! :S
 
Jag och Brill på promenad!
Santa i hagen
Sunni i hagen!
 
Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0