Nya skor är på

Äntligen har miss Santa och Mr C nya dojjor. Verkar som att alla har problem med sina skor nu. Skönt att ha det åtgärdat! Santa gjorde några snygga snabba moves med sina pjux. De satt bra.

Ikväll är det hoppning. Jag och lill-Frida var anmälda, men med tanke på våra skoproblem så fick vi avstå. Annars gäller det att vi taggar till nu, när vi snart ska anordna pay and jump!!! Wuup wuup snart kommer info! Jag ska tävla tills jag och Santa vinner en rosett! Alex var redan anmäld och hon önskade vinna en rosett i guld, jag önskade rosa. Vi får se vilken färg det blir.

På lördag bär det troligtvis av till Breeders på Flyinge. Det är Patrik Kittel som ska rida dressyrnissarna! Spännande!

Alla Karin platserna på Risinge är fulla. Men hör av er omni önskar vara med!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0