På resande fot

men nu är jag hemma igen! Tack gulliga Hanna som passade damerna och mamma Pytte som gav mig uppdateringar över deras välbefinnande! Bästa stallet man kan stå i!
Var en sväng i huvudstaden igår, gick upp 04,15 och var hemma 23,25, så en helt vanlig arbetsdag då :) Fniss! Jag åt goood frukost och räkmacka på vägen hem! Så jag vill inte klaga!!!
Imorse tog jag det lite tango och var ute och gick med Stino, som var så förkrossad för att jag inte varit hemma hos honom igår. Kobojsar Robban och Lill-Mårten var barnvakter, och Mortuta hade honom på kvällen. Det är inte lätt att åka bort, även om det bara är en dag! (stålmannen var också bortrest)
Marley har varit på hoppträning och jag inväntar en bild. På insta lade hon en bild och det såg ut som de hoppade 3 meter! Jises. Snacka om att vara duktig.
Jag och Bellan-bus ska övningshoppa i helgen inför tävlingen! Jag tänkte starta 30 cm på pay and jumpen 8 november men mamma Pytte sa att det var löjligt och att jag minst ska rida 50cm! Så jag rider 50 cm!
 
Ikväll är det nattdressyr och imorgon morgon dressyr!!!!!  I helgen ska jag titta på bil. Hoppas Lill-Fritjoff orkar följa med!!!
 
PUSS
Tåg frukost! Men skinkan slängde jag! YACK!
Tåg kvällsmat! GOOOOD
Så här trött var jag på sista tågdelen!!!! Tack Bellan för lånet av värmeboleron!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0