Thank you people!

Ännu än underbar träningshelg är nu slut. Karin är hemma i Holland och jag sitter och tar emot anmälningar inför nästa omgång! 27/11-1/12! Anmälningarna strömmar in:) tolkar det som ett gott tecken att alla är nöjda;) 
Santa-elithäst har med bravur klarat fyra dagars träning! Nu blir det några lugna dagar! Fina lilla häst! Så stolt över henne! 
Alla ekipage har ridit med bravur och elegans!!!! 
Sten har varit en duktig dressyr-Nisse och hållet koll på de flesta ekipagen!

I torsdags hände en läskig grej! Ska skriva om det imorgon!!

Jag har tre nya rosabandet deltagare! Inväntar dock bilder! Annie, Marly och Anna! Mortuta oxå för den delen! 

I lördags efter träningen hade jag och Sten matte-hund dag! Vi var och shoppade höstoutfit till Sten! Han blev skitsnygg! ! Sten har fått en ny reflexväst och tycker att han ser ut som en elitcyklist ! Ja det råder delade meningar om det, men så länge han använder den så är det okej;) 

Vill gratulera mina dressyrkollegor Lill-Frida (ff inget bättre namn) och Fia-Frida till kanondressyr rundor i Tingsryds lokala dressyrtävlingar. Grattis! 

Puss och hej! 

Snutt!

Karin och Jade 

Bellan och Cure <3
Cube me and Sten

Marley och hennes svarta springare


Santis <3

Sten i cykeldress

Svante och jag ser på dressyr 

Bakom kulisserna

Dags att Nanna !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0