Dressyr dressyr dressyr

Igår körde jag och Lill-Frida till Braås i samlad kolonge med hästar på släp. Dags att provträna för Frida tränare. Hästarna skötte sig och jobbade på fint! 
Santa bar sina nya glittriga boots och var tuff! 
Santa i Micklem bridel!
 
idag var det dags för dressyrtävling på araby ridklubb, lill-frida startade med Calle och gjorde en fin runda. mycket stolta över henne! Frida hade stor hejarklack och nya tränar Maria var där och coachade! På plats var Lill Runosson med snygg Doris! 2:à placering i LB:3 och första plats i LA:3!!!!!! Grattis grattis grattis! Sporrad efter tittat på fina hästar hade jag och Santis egen dressyrshow hemma, i ett ridhus med dagsfärskt nytt Underlag! Underbart! Nu längtar jag till min älsklings Karin kommer! Hon ska rida santa under helgen för att korrigera det jag har gjort fel! Hoppas på lite ompalompa från mitt håll med:)
 
om om någon letar dressyrhäst, valack msv klass så har jag en på lager! Snäll, snygg bra gångarter, hör av er om ni är sugna! 
carla och elin har idag nollat 90cm klassen! Tyvärr ingen uppdatering i 1 meter., men jag hoppas dom vann!
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0