God morgon mina vänner

Stort grattis till tränar Karin som hade vunnit gårdagens I2 om hon inte hade satt 9 byten i varje..(ska vara 7) men underbart bra gjort. Häst var Stonie-malonie och jag är så stolt över henne!  Snart är han redo att ta ett steg upp och börja konkurera med Cleo i Grand Prix! Ska bli kul att flyga ner till Holland och träffa min extra familj och alla hästarna. Dock har jag inte hunnit boka en resa men det ska jag göra :)

Karin träningen är nu full förutom ett pass fredag 16,15 och ett söndag 7,30. Så är du sugen välkommen med din anmälan. Skulle inte tiden passa så kan jag säkert ordna en annan tid.

Jag har nu lagt ner att jag ska tävla. Känner att jag orkar inte med den pressen på mig själv just nu. Jobbet är för tillfället väldigt inspirerade och tar mycket kraft, men så fort det har blivit lugnare så ska jag återta dessa tankar. Men på söndag är det dressyr competition för många av våra elitsatsande ryttarinnor. Braås division 2. Jag ska vara med Lill-Frida och vara hennes groom, knoppeliknoppa ska jag göra på GP vis! Jag hoppas att dagen bjuder på fint väder, annars ska jag sitta och sura i bilen.

Santa har jobbat på bra de sista dagarna, förutom ett smärre diskutabelt beteende i söndags, men jag kan lägga det på mig som ville för mycket, då säger hon stopp och blir sur. Men måndag tisdag var hon fin.Idag blir det vila och jag ska få magic behandling av Ann. Imorgon ska jag pröva en ny tränare, Maria, som Lill-Frida och Hanna tränar för. Ska bli spännande och se vad hon tycker om mig och santi-love.

 

Puss och hej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0