Here he is the next GP horse

Låt mig presentera Stonie-malonie the one and only!
Karins up coming star! Så söt! Rör sig som en albatross!!! Love that horse!!!!
 
 
Igår tränade jag och santis för en ny tjej, träningen gick riktigt bra och jag gillade verkligen henne och hennes sätt att träna på. Hon var konkret, enkel att förstå och positiv och väldigt säker att läsa av hästen. Så jag kände mig väldigt nöjd. Santa var super nöjd även om hon började dagen med att vara lite trött och mysig.
morgon stretching
Igår fick jag även ny färg på håret, eller den vanliga färgen men helt plötsligt med rosa slingor i. Jag tycker att det är tufft och nu matchar jag mina rosa outfits ännu bättre!
 
 
Nästa r på konstrundan ska jag vara med, min konst heter postit-horsi! Jag har ritat två tavlor som jag tejpat fast i min rosa almenacka! Man kan få en på beställning!!!
"Calle in knops"
"Santa in tiara"
 
PÖSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0