Ompa lompa Ompa lompa

Så ser det ut när jag och Bells rider dressyr! Ompa lompa Ompa lompa! Igår tittade vi på filmer på oss själva från karin träningen och låg och tjöt av skratt! Hästarna var fina men vi var fula! Ut med bröstbenet, in med hakan, andas genom näsan och bär huvudet! Oooookej! Det gör vi inte, men vi ska! Jag och Bello är trippel anmälda inför nästa träning!! Ni som inte anmält er glöm inte görs det! Börjar bli knapp om platser!
 
uh tävlingar! Det är så mycket tävlingsgrejsimojs nu att jag blir helt nervös! Har halvt anmält Lill-fritjoff och santa på tävling i Braås! men hon vet inte om det! Muhahaha! Själv övade jag avancerad förvänd galopp igår, det gick bra! Har kikat runt på olika tävlingar,vi får se vad jag anmäls till:) 
 
idag kl 14,00-17,00 rider RGB vm final i hoppning! missa inte det! Fia-frida och Elin-Pelin tävlar också typ samma klass idag fast i Åseda ! Heja heja heja!
 
 
           Carla-sötnöt taggad inför grand prix!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0