Queen of dressage har anlänt!

Då sparkar vi igång träningarna för Karin Pettersson. Klockan 22,44 igår hämtades hon i raketen på Växjö station! Efter att hon rest sedan klockan 14.00 hängde Karin i käken lika mycket som jag. Men vi åt egenlagad pizza och drack te. Sen tvingade jag Karin att gå o nanna så att hon skulle orka helgens lektioner. Det är extremt många som är med. Vilket är jätte kul :)
 
Santa ser strakt fram emot lektionerna, eller så är hon helt glatt ovetande om vad för styrkeprov hon denna helgen kommer att utsättas för. Fniss. DagensS outfit blir den rosa med kronor. Fint som snus ska det vara! Min uppladdning inför träningarna har gått på halvfart! Alla mina idéer och planer om hur Santa ska tränas, varierande etc etc har gått helt i stöpet! Har mer varit glad om det funnits kraft att sadla hästen och eventuellt skritta på halvlånga tyglar. Så vi har en del att jobba med i helgen! Därför har jag bett Karin rida alla pass!!!
 
Sten är fet! Eller rund. Han ska nu äta mindre och motionera mer! Både Karin och Lisa har påpekat hans begynnande bula! jaja!
 
Puss!
Från gårdagens early-birdy ride
pyllijamas flickan!
Min lilla flicka som fyllde två år igår. Tiden går så fort. Saknar min USA-familj! Flytta hem!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0