Tusen tack alla fina ekipage!

 
Ännu än fullsmockad dressyrhelg är avklarad. Kan vara en förklaring till svarta ringar under ögonen igår och ett trött humör :)
 
Träningarna har gått super bra för alla! Bello och jag tog oss båda till final i söndags, där jag fick avstå från min finalplats då Santa hade pajjat sin doja. Missis Bello red dressyrfinal och vann!!! Så nästa gång är alla hennes pass gratis! haha!!
 
Nästa träning är 24-27 oktober.
 
På lördag väntar breeders och söndag dressyrtävling för Lill-Frida och Mr Calle! Vi hoppas på vinst!! Santa sa få en ny sko imorgon sen hoppas jag att hon är fit for fight igen.
 
Puss!
 
 
 
Vinnare av dressyrhelgen September. Cube och Miss Bello!
Pajjad doja satte stop för finalen, men vi är redo att slåss om final platsen i oktober!
Kvaldress 1!
Vill ha!!!
 
Sötnosarna Lime och Jade!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0