Tusen tack att du gjort min häst så fin...

med den meningen avslutar jag helgens dressyrträningar för Kakan. Den bästa tränaren!!! Min häst har gått från klarhet till klarhet och det har varit en helt fantastisk träningshelg. Vill tacka alla ekipage som varit med och tränat! Nästa träning blir sista helgen i september. Kändes tomt nu när Kakan vinkades av utanför kontoret, Kakan på väg med tåget söder ut medan jag snabbt gick in för att boka tåg och bege mig norrut. Längtar redan tills hon är tillbaka.
 
Nu håller vi tummarna för Karins start i I2 med Stonie-malonie!
 
Tusen tack igen alla goa vackra ekipage som förgyllde denna helg!
Älskade häst!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0