Bling it magistern!

Love love love it! Har man passerat 30 är det helt okej att bära osmakligt mycket bling och MÖNSTRAT! Det senaste tillskottet i min fabulösa garderob är leopard! Enligt min väninna Elle så är det fullt OK av nästan tant att bära leopard med värdighet. Så tack Elle för dessa vackra rid vantar! Jag ska bära de med vördnad. Funderar även på att be tränar-Karin att köpa en leopard outfit till Santa som jag har hittat i Holland.
 
Glitter och leopard helt min stil!!!
Men det stannar inte här. Igår fick jag ett guld inslaget paket av Lill-Frida! Gissa var det var i! Glittriga rosa boots! Jag höll på att smälla av! Tusen Tusen Tusen tack! Santa (som tagit av sin vänster framsko) fick pröva bootsen och hon kände sig som en prinsessa!
Santa funderar på att vara med som pausnummer på spanska ridskolan! Pausnummer har jag och Lilla- Lisa varit en gång på en kobojsar tävling i USA! Humm något pinsamt när man tänker efter men jag skyller på att jag var 20!!! Men vi red varson kobojsarhäst och svingade lasso i varsin kobojsarhatt, min i rosa och Lisas i blått med tiaror på och jagade en vettskrämd ko. Vi fick massor med applåder!
Idag ska jag och stålis titta på en ny bil. Vi tittade på en i lördags men det blev inte den, men nu är Princess igång igen och då märker jag hur mycket jag älskar henne så jag tror att hon kommer bli lagad så att jag kan glassa runt i henne ett tag till.
 
 

Kommentarer
Postat av: Cia

Haha bäst! Love you!

2015-02-07 @ 00:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0