Dubbdäck = lycka

dubbdäck på min rosa fana kom väl till pass idag. Jises vad isigt! Från hus till kontor, skridskobana! Ska fundera på att införskaffa en spark! Kanske mor-tuta har en gammal spark hemma, ska undersöka detta! På lördag ska jag och Pörni åka pulka!
 
Igår hängde jag och mammi i stallet, hon körde stalltjänst och jag utförde ridkonst! Det var kul! Ska bli skönt att tränar Kakan kommer nästa helg, jag har lixom tappat servon på min bruna häst! Men överlämnar det åt Kakan!
 
Min bitterfria vecka fortsätter, är riktigt skönt!
 
 
Livscoachning del 2, skaffa en förklädnad! Passar perfekt för de dagar då man SER ut som 30!
 
VILL HA!
Godingar!!!
Stålis och Wiki. BFFs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0