Sista träningen för Maria

Imorgon flyttar tränar Maria till Stockholm :( så det har varit en intensiv tränings vecka för mig och Santa. Maria har hjälpt oss så bra och det har verkligen varit kul att träna för Maria och jag har fått mycket saker med mig att träna på. Jag hoppas innerligt att hon kommer att komma ner till Växjö för att träna mig, Lill-Frida och Hanna. Håller tummarna.
Sista träningen avslutades bra och vi filmade lite. Det är femte gången som Santa går på kandaret och jag tycker att hon gör det bra, det är nytt både för henne och mig och det är svårt att veta hur stora/små hjälper som skall användas.
Santa var trött efter träningen igår och nu väntas några dagar lugnt <3
Visst blev mina grimmor så coola efter eget pimperi!!! Bara säg till om jag ska göra en åt din häst!
 

Film från träningen
 
Tyvärr (hahaha) missade jag Charlies super rea igår, det gjorde inte Mini-Roffe, hon hade varit där och spenderat loads of cash. Men vad fina saker hon köpt. Som alltid kommer hon att vara snyggast i stallet.
 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0